vineri, martie 29, 2024
Biosfera, invelisul viu

Secretul antic al creatiei si ADN-ul uman

Descoperirea celor mai ascunse mistere ale ADN-ului uman este una dintre cele mai importante realizari stiintifice ale mileniului. Conform unui articol aparut pe site-ul delightfulknowledge.com, în urma cercetarilor din ultimii ani, oamenii de stiinta au reusit sa descopere si sa demonstreze faptul ca genomul uman nu are doar rolul de a da viata, de a reface vitalitatea si sanatatea organismului, ci de fapt adevaratul sau rol este acela de a pastra si transmite informatii esentiale pentru viata de pe Pamânt într-o maniera codificata.

Acidul dezoxiribonucleic sau pe scurt ADN-ul reprezinta identitatea noastra, un cod unic caruia îi datoram viata si fara de care nimic din ceea ce ne înconjoara nu ar mai exista.

Cu o vechime de peste 10 milioane de ani, genomul uman contine 23 de perechi de cromozomi formati din patru elemente: hidrogen, azot, oxigen si carbon, elemente în care cercetatorii au descoperit ca sta ascuns secretul antic al creatiei.

Oamenii de stiinta au analizat cu atentie codul chimic al genomului uman si au descoperit ca structura ADN-ul seamana foarte mult cu gramatica unei limbi vechi, iar cercetatorii de la Universitatea Harvard au reusit sa descifreze mesajul ascuns în fiecare secventa a genomului.

Cercetatorii au observat ca structura genomului uman seamana cu limba aramaica veche si pentru a reusi sa traduca codul ADN-ului au transformat elementele în litere.

Astfel, pe baza valorilor de masa atomica ale acestora, hidrogenul a devenit litera ebraica Yod (Y), azotul litera Hey (H), oxigenul litera Wav (V sau W), iar carbonul Gimel (G). Toate aceste substitutii au dezvaluit forma veche a numelui YAHWEH, YHWH numele propriu al lui Dumnezeu în Biblia ebraica revelat lui Moise cu mii de ani în urma, un nume care apare de peste 7000 de ori în Biblie si care traieste în fiecare celula a corpului nostru.

Cercetatorii au mers mai departe cu studiul lor si au înlocuit toate cele patru litere ale numelui antic YHWH cu elemente chimice moderne, iar rezultatul obtinut a fost uluitor. Înlocuirea literei H cu echivalentul sau chimic azot a dat nastere compusului HNON (hidrogen, azot, oxigen, azot), un gaz incolor, inodor si invizibil.

Astfel, înlocuirea literelor din numele Creatorului, YHWH, cu elemente chimice din lumea moderna creeaza o substanta intangibila.

Cele mai vechi scrieri îl descriu pe YHWH ca fiind omniprezent, dar de nevazut pentru ochii nostri, inclusiv primele capitole ale Genezei relateaza faptul ca Creatorul era prezent într-o forma non-fizica în timpul creatiei.

Substituind literele antice cu elemente moderne, cercetatorii au descoperit ca primele trei litere reprezinta 75% din numele Creatorului  cu care ne asemanam, dar ca ultima litera, respectiv ultimul element, Carbonul, ne diferentiaza de Creatorul nostru invizibil si intangibil.

Carbonul e elementul care da culoarea, textura, gustul si sunetele corpului nostru, elementul care ne face sa fim reali în lumea noastra.

Descoperirea cercetatorilor este o dovada stiintifica a faptului ca exista un mesaj divin înscris în codul nostru genetic. Numele Artizanului Universului este codificat în celulele de baza ale umanitatii, astfel ca fiecare persoana indiferent de rasa, religie, sex sau statut are o amprenta divina a Creatorului în interiorul ei, 75% din elementele care definesc codul genetic uman apartinând Acestuia.